Dans en Balletstudio

Je springt op 1 been (je standbeen) met je andere been (je werkbeen) haak je met de voet in bij de knieholte. Met je tenen landt je dan op de vloer en draai je vervolgens de makkelijkste kant op. 

Je tilt één been gestrekt voor op. Je armen zijn hierbij gekruist voor je. Je zet het opgetilde been weer neer. Hierna zet je je andere been uit en komen je armen 90 graden opzij. Het been wat uit gezet was wordt vervolgens het been wat je gestrekt voor op tilt. Zo kan je de beweging blijven herhalen. 

Je begint gehurkt. Je brengt je elleboog bij je heup. De hand die vrij is plaats je op de vloer. De andere hand plaats je ver voor je. Hierna leun je naar voren en til je beide benen op. 

Je tilt je armen opzij op tot 90 graden. Hierna volgen 10 stappen. De eerste stap is het inklappen van je vingers. De tweede stap is het inklappen van heel je hand. Bij stap 3 til je je elleboog op. Bij de 4e stap til je je schouder op.  Bij stap 5 laat je je schouder weer zakken. Bij stap 6 begin je bij de andere kant. Je tilt je andere schouder op. Til vervolgens bij stap 7 je elleboog weer op. Bij stap 8 strek je vervolgens heel je arm weer behalve je hand. Bij stap 9 krul je je vingers in. En bij de laatste stap strek je je hand weer helemaal uit. Hierna moet je de stappen vloeiend achter elkaar doen en dan kan je de wave!